René heeft bij ons inmiddels meerdere klussen uitgevoerd en elke keer zijn we ontzettend tevreden. In de voortuin heeft hij een prachtige renovatie gedaan met mooie cortenstalen bakken, strak straatwerk en het zorgvuldig verplaatsen van een boom.
Daarnaast heeft hij ook in de achtertuin veel werk verricht, zoals het aanleggen van nieuwe stukken groen, grote houten plantenbakken en een overkapping met schuur, compleet met een mooie vlondervloer. Alles is vakkundig en netjes uitgevoerd.
Wat we ook zeer waarderen is de prettige samenwerking: persoonlijk contact is hartstikke goed, René denkt mee en maakt er samen echt iets moois van. Kortom, een betrouwbare hovenier die wij van harte aanbevelen.