Het antwoord op veel gestelde vragen door consumenten.

Via de zoekfunctie bovenaan elke pagina kunt u het hoveniersbedrijf zoeken dat u een recensie wilt geven. U klikt op het juiste hoveniersbedrijf en vervolgens klikt u op onderstaande button.

Er verschijnt vervolgens een pagina waar u de recensie kunt invullen. Deze recensie moet wel voldoen aan de spelregels van HovenierNederland.

Jazeker. Er zijn een aantal spelregels om de waarde van de recensies te waardborgen. Deze kunt u hier vinden.

Zodra de beoordeling online is ingevuld kan het soms een paar uur duren voordat deze op de website zichtbaar is. Dit heeft te maken met het verversen van de servers. Een bevestiging wordt naar u en naar de hovenier gestuurd. Heeft u een recensieformulier ingevuld, welke u per post naar HovenierNederland heeft verzonden, dan moet u rekening houden met een verwerkingstijd van ca. 5 werkdagen.

Mocht u per ongeluk verkeerde gegevens hebben ingevuld of een volledig onjuiste beoordeling? Stuur dan een e-mail naar info@hoveniernederland.nl vanaf hetzelfde e-mailadres dat u heeft ingevuld tijdens het schrijven van uw beoordeling. Daar kunt u een verzoek indienen tot wijzigen of verwijderen van de door u geschreven recensie.

Het kan zijn dat het hoveniersbedrijf waar u een recensie voor heeft geschreven bezwaar heeft gemaakt tegen deze recensie. De recensie wordt dan tijdelijk op non-actief gezet. Voordat dit gebeurt ontvangt u van ons een e-mail met uitleg. Wij zullen onderzoek doen naar het bezwaar en kijken of dit terecht is. Mocht blijken dat de recensie terecht is geschreven en voldoet aan de voorwaarden, dan wordt deze weer geactiveerd.

Waarom staat er een reactie van de hovenier bij mijn recensie?

Een hovenier heeft de mogelijkheid om éénmalig te reageren op een recensie. Het is na die reactie niet meer mogelijk om hier op te reageren. Niet door u, maar ook niet door de hovenier.